czwartek, 23 lipca 2015

wakacje







Hej wszystkim! A więc tak wygląda mój pierwszy pisany post :> mam dla Was kilka spraw informacyjnych- w weekend wyjeżdżam na wakacje i czekają mnie upragnione tygodnie odpoczynku, jednak i tak biorę ze sobą pare książek i nieco 'pracy'.

W tym roku wybrałam Hiszpanię (Costa Brava), Francję, Włochy i Austrię. Oczywiście mogę Wam obiecać posty- przede wszystkim ze zdjęciami, ale nie wykluczam stylizacji :) jednak nie wiem jak ze sprzętem i fotografem.

Na bieżąco możecie śledzić mnie na moim snapchacie- fckinxcrz. Mam nadzieję, że nieco Was się tam znajdzie- chciałabym trochę pogadać do telefonu! :D Także na instagrama (link) będę wstawiać zdjęcia.

A Wy gdzie spędzacie wakacje? :)




Muzyczne inspiracje na wakacje










Do kolejnego posta, trzymajcie się! Udanych wakacji Wam życzę :) 






16 komentarzy:

  1. Fajny post. My też ci życzymy udanych wakacji. :)

    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spędzam wakacje u lekarza :P
    Mam nadzieję, że w sierpniu gdzieś wyjadę;)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co Ci się stało? :(
      udanych wakacji życzę :>

      Usuń
  4. Udanego wyjazdu ! :) Baw się dobrze ! :) ja jutro o 4:30 wyjeżdżam :D
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego wyjazdu
    ja wyjezdzam za pare dni do babci i kolezanki
    ale ogólnie siedze w domu
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownej wyprawy i pięknych wrażeń! www.Just-Kuba.blogspot.com - check it out ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. my też byłyśmy w Austrii, cudowne miejsce, miłych wrażeń, a post i piosenki super :)
    licze że zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i blog :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiszpania jest.cudna :) życzę udanych wakacji.pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno wróciłam i zgadzam się z Tobą, piękne miejsce :> dziękuję i pozdrawiam! :>

      Usuń
  10. Ciekawy post ;) Pozdrawiam !
    Zapraszam do siebie na bloga www.polayourstyleyourway.blogspot.com
    oraz do polubienia fanpage'a https://www.facebook.com/pages/Pola_Your-StyleYour-Way/1147040258646532?ref=hl
    Dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń