wtorek, 30 czerwca 2015

Paris 1


7 komentarzy:

  1. chciałabym pojechać do Paryża! Kiedyś na pewno tam zawitam ;) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki, na pewno kiedyś będziesz miała okazję! ;)

      Usuń
  2. ach jak tam cudnie! Moja koleżanka jedzie jutro do Paryża farciara;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że też byłaś w tym cudownym miejscu! Ja byłam w maju i zakochałam się w nim. Za rok chce ponownie odwiedzić Londyn ale Paryż na zawsze pozostanie w moim sercu i na pewno jeszcze go odwiedzę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i w te wakacje też się wybieram, także ejstem w nim zakochana :) a Londyn też ma swój urok! :>

      Usuń
  4. Uwielbiam to miasto, często tam bywam i za każdym razem i tak od nowa rzuca na mnie ten taki swój urok :)

    Marcelline,
    maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń